Új BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téren

Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

Mint írják, az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Hozzátették, a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják az ügyfeleket, de a mozgáskorlátozottak és kisgyermekesek prioritást élveznek.

Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:

  • jegyek és bérletek vásárlása,
  • MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
  • bérletigazolványok kiállítása,
  • taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
  • utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
  • ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni kezelése, rögzítése.

Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-22:00 óráig fogadja a BKK ügyfeleit - áll a tájékoztatásban.

Forrás: orientpress.hu